Wednesday 11 August 2010

I will sign anything just 'cause I'm lonely

Suck - Queenadreena

favoritlåten för tillfället.
så SJUKT skön.

Idag var jag moppeflicka och åkte med pappa till Willys för lite mat. Sånt kan ju vara bra att ha liksom. Det blir tacos idag.

"jag elsker tacess" ^^

...tänk om man hade hennes röst... shit.
jag satt o vrålade ur mig creep innan.
hah.
stackars ronny :$

får se vad dagen innehåller.
fick iaf iväg mailet till soc.sek idag... men...
jag har fortf inte kommit iväg till ... orka.

DET gör jag imorn. seriöst.
jag kan inte göra fler "viktiga" saker varje dag :S

asdumt. får skärpa mig.

hrm.

wenn nichts mehr geht - tokio hotel är äckligt mycket nostalgi och usa-känsla xD
...kom på det häromdagen.

åh. john. :')
shit vad underbar Heaven är i lurar O____O damn.
wow.

hur dumt det än är och hur sämst det än var så saknar jag faktiskt... att ha en rhcpnörd som är som jag att prata med... om john. o rhcp. dela det med en likasinnad. det... är obeskrivbart. faktiskt.

See me freezing like the bum I am.

ehhh....
kräftskiva hos mamma o pappa när hon är hemma från england. låter ganska goodiegoodie.

nom.


jag vet inte riktigt vad jag har att säga :S

har en besviken känsla inombords. som beror på mig.
jag.. är missnöjd med hur jag låtit livet bara passera...
det är NU.
jag får aldrig tillbaks den här tiden liksom.

ska jag slösa bort mina ungdomsår på att glo film 24/7 o vända på dygnet?
.... bah.

jag är så sjukt sugen på att bara sitta o spela gitarr just nu. sjunga. skriva.
jag tror jag är lite kreativ just nu.

det borde jag inte skita i.

hm.

äh. ska nog skapa nåt nu... hah. eller iaf GÖRA nåt!!

...myeah.
bye.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .