Friday 13 August 2010

Friday the 13th

mwahahahaha!

;)


sitter alldeles själv i lägenheten faktiskt...
Ronny är hos sina föräldrar en sväng för att hämta lite saker och ... sådär xD

lyssnar på musik och funderar på att sätta mig en stund med gitarren... släppa loss lite :P

imorn blir det utgång! haha. club 9 för att säga hejdå till Annie som flyttar snart..
och på söndag ska vi umgås med Fillan och Matilda för Fillan flyttar också snart :(
dumma ungar :(

det jag skjutit upp like forever skulle jag fixa igår... men då var det stängt. blir på måndag.
sen får jag väl ringa min handläggare på soc med... tvivlar på att mailet kommit fram nämligen :/ bläken. mja..

har även blondering och färg som ska i mitt hår.. men.. det kanske dröjer.. blä.

mamma kommer hem på måndag iaf!
o så blir det kräftor ute hos dom nån dag :)
iz naiiiz 8D

träffade emma en stund igår på stan! :D det var underbart. har saknat den ungen nåt otroligt alltså <3 shit.

man glider ifrån folk. det...går liksom inte att undvika.
fast jag tycker inte om det. alls.
hm.

aja.
får väl passa på att "njuta" av min egentid xD hahaha
.__.


...o så får man hoppas på att det inte händer nåt dumt idag :o
har dåliga erfarenheter av fredagar...som infinner sig den 13e >:(

SLUTTJATAT! 8D

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .