Wednesday 25 August 2010

T. Rex

dagens låt: Rip Off
^____________^


väntar på att mamma ska komma in till stan så vi kan åka o handla med henne :)
måste lämna in papper på soc med :o viktigt viktigt.

anyhow.

borde skriva en inköpslista med ... bah. får göra det när jag bloggat klart xD höhöhö

igår kom Bazze hit och senare dök Tobbex2 upp också. vi chillade o sådär. det var allmänt nice :)

Bazze sov här sen med ^^
u sitter dom i lirar nåt på Wiiet...


och... ehhhh...! det känns som jag glömmer nåt jag skulle skriva xD
...


äh.
tandläkaren imorn .__.
usch. USCH! vill inte :C

nästa helg blir det kräftskiva hos mamma o pappa o sen ska vi vara hundvakt därute till söndagen. kan bli intressant :P

myees....

jag vet inte om jag hade nåt annat att säga faktiskt.
kasst.

aja. hejdå då xD

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .