Thursday 26 August 2010

lagad.

myes. var hos tandläkaren idag. bästa gången hittills. dom var jättetrevliga och det kändes ingenting alls :o
det var awesome ^^

fick en tand lagad.
har 2 kvar.
kanske fler :P

men det fixas innan jag är 19 iaf :)
så... sen äre bara o skärpa sig när det gäller tandborstning osv så man slipper betala dyra pengar för saker som egentligen kan undvikas med hjälp av tandkräm o tandtråd o sånt där ^^

bazze och jonas kom o skrek i brevlådan idag xD hahaha.
och jag har varit osocial vid datorn hela dagen.

it's that time of the month då allt är ömt o man krampar o är grinig o sugen på choklad ...

INTE min favorittid på månaden att dampa runt med 3 killar x)




aaaaanyhow!
sov rätt stört i natt så det blir väl en rätt tidig kväll eller en låååång sovmorgon imorn :P
papper är inlämnade på soc iaf...
o tandläkaren är done.

har inget mer för mig i veckan. inget sånt viktigt iaf.
50årsfest för min farbror på lördag bara.

hm.... mat ska man hinna med idag också.
orkar inte anstränga mig så det blir nog kycklingburgare.
kanske pommes till också.

vet inte om vi äter särskilt nyttigt här egentligen...
jag försöker iaf se till att vi äter ett lagat mål mat om dagen.
o vi äter frukost.

bah. vi lever iaf inte på chips, nudlar o mackor :P
fast det känns så ibland D:

satt o spelade gitarr ett tag förut :) det var chill.
försöker lära mig "if you don't wanna love me" (james morrison) men ah. får klura lite mer när jag är....mer själv än nu... ;)

känner mig lite svullen i halsen o dåsig...
säkert kombinationen av för lite sömn, för lite vätska/mat i systemet och det faktumet att jag har en nylagad tand o hade kemikalier i mig förut som förlamade halva munnen xD
såg hemsk ut :D

loftahammarsutställningen börjar imorn... det var typ tradition förr. har inte varit där på länge nu... lame.

happ... har varit piercad i 5 år nu med xD haha. det var väl nån vecka sen det var på dagen :P lol. vilken rebell jag var :P

nästa helg ska vi iaf till björnsholm o vakta hund+hus när mamma o pappa är iväg.
fre-sön.
kommer bli chill :)

babbel babbel...
dagens låt får bli....
hm...

Carvel.
John Frusciante.

för det var längesen och det var nice att spela den innan (:

yah... sluttjatat för tillfället. pöss!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .