Monday 23 August 2010

Go Your Own Way

dagens låt! Fleetwood Mac - Go Your Own Way.
otroligt skön låt.
och på 2a plats kommer L'Via L'Viaquez - The Mars Volta.

mmmm.

iaf.
igår kollade jag och Ronny på Requiem for a Dream.
bah. den är så bra. och så hemsk.

sen kunde jag inte sova... så jag babblade massor o höll stackarn vaken. det blev en rostad macka o en kopp te o lite häng i soffan. sen försökte vi oss på det där med att sova igen :)

tog ett tag, men jag somnade strax efter 4... och var väldigt vaken vid 10 igen. så ah.. jag är rätt trött nu... ska in i duschen tänkte jag.
och ska INTE ta nån eftermiddagslur (försöker mest övertala mig själv nu xD)

sen ska det lagas mat o sådär :)

diskade igår. det var hemskt. fy sjutton xD trodde nästan jag skulle spy. ÄCKLIGT.
men nu är det gjort iaf :) duktigt av mig xD haha.

Det funkar iaf asbra att bo ihop. vi har inte tröttnat än o bråkar aldrig om nåt (lite oroväckande haha)
det är bara när man har en kass dag som lägenheten känns otroligt liten. jag brukar vilja dra mig undan när jag är sån.
meeen... å andra sidan är Ronny läskigt bra på att vända mitt humör när jag är ledsen osv så det är nog lika bra ^^

vi är dåliga på att hålla det städat här o så. men... det är för att vi inte har några bestämda regler eller rutiner angående städning o disk osv... vi får fixa det så kommer det vara awesome.

underbarast är iaf att slippa sova själv.
tror jag skulle ha svårt för att somna utan honom nu tbh :P

myes.

får se vad veckan har att erbjuda :)
men vi mår fint iaf och... ah.
sommaren lider mot sitt slut. tragiskt. D:
men... det lär bli bra ändå.

blåsiga regninga höstdagar som man spenderar inomhus med filtar, varm choklad o bra film eller en bok (Y) MYS!

Fillan flyttar till Kalmar idag.
har kasst samvete över att vi inte hann umgås innan...
men hon kommer till viken i princip varje helg så det ordnar sig iaf :) <3

aja.
dusch!

BYEBYE.
"una historia sin mi madre"

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .