Tuesday 28 September 2010

det är den 28:e :)

"det är till imorn för då är det imorn..!"

Idag "firar" jag och sömntutan 1 månad :) säger "firar" för att ... well, vad ska man fira? vi har stått ut med varann som nåt mittemellan vänner och... well, mer hur länge som helst :P
..ah, vi kan ju fira att vi insåg det självklara och slutade ignorera elefanten i vardagsrummet om man säger så ^^
Det blir en myskväll med tacos och kladdkaka o film iaf! wiiie :)

Idag började jag blogga på vt.se också! in där och leta upp min blogg ffs :D

anthony & the johnsons i lurarna, mums.

har inte fått nåt gjort idag alls, kände att jag verkligen behövde sova ut och känner mig rätt hängig. illamående och febrig ... usch.

vet inte om jag har så mycket mer att säga :S haha!
aja, får väl räcka såhär då :)

puss så länge!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .