Monday 4 October 2010

Dom snodde min kind o halva tungan! :O

Precis varit hos tandläkaren och lagat (Y)
Det gick asbra och sådär, så jag ska inte klaga... Tycker bara inte om att vara bedövad efteråt xD det känns så mysko .__.

Har fortfarande spänningshuvudvärk på vänster sida... skitjobbigt. Hade det hela dagen igår med. Och högre feber än annars... skitdagar!
Måste till Slussen imorn, vill inte vara borta fler dagar :(

Bloggar på vt.se så det blir inte så många uppdateringar här men jag ska försöka bättra mig :)

Helgen var asnice iaf!
På fredagen kom Emily förbi och sen drog vi till Jens och snackade skit och hade trevligt till 2 på natten :D fattar inte vart tiden tog vägen, men det var sjukt nice iaf. Alltid kul med nya människor som man kan lära känna, och båda bor i närheten :) tog mig bara ett halvår att hitta folk på den här sidan av stan som inte går med rollator xD ...eller ja, det är väl gränsfall när det gäller Jens ;) höhöhö.

Nädå, han är så fin han, den lilla skrammeltunnan!


Haha, Pixies - Where is my mind började på Spotify nu och Ronny sitter och spelar den på gitarr i soffan bakom mig xD awesomeness.

Kanske hinner träffa brorsan en sväng imorn också, sen måste jag till öppenvården och kräva en ny tid! damnit.

Vi har tänkt dra oss till Hultsfred i helgen för att se Meygan sjunga och sådär ^^ ka bli coolt. Hoppas bara jag är friskare och att vi hittar nån bra buss...och har pengar xD haha.

hm...börjar bli ömt där dom lagade nu... lame :/

har inte ätit nåt än idag heller... vågar inte riktigt göra det nu... kommer bara bita sönder tungan eller nåt D:

Vi kollade på Cradle of Fear igår och är lite inne på vampyrfilmer för tillfället :)
funderar på att tanka Blade bara för att. Älskar blodduscharna i början inne på... klubben... ^^ mwahahahaha >:D

Evil-Bex!

åhhhh.... shit. Atwa - System of a Down. SÅ LÄNGE SEN! damn.

måste börja lyssna på dom igen. eller lära mig spela nån låt. älskar stämmorna. dock får man ju göra om det lite när dom ska hålla på o låta aggressiva :P jag är tjej...jag kan inte låta så. till skillnad från sassa på idol. hon är grym. och jay. favoriterna fer sure! ;)

fast jag kollar inte på idol. eller ah, följer det inte iaf.

hm... jag har inga funderingar idag faktiskt... ska försöka skriva nåt vettigt i den andra bloggen...får se hur det går med den saken.

men iaf, livet rullar på o det finns planer på mycket. det är chill. och jag mår relativt bra. för det mesta.
myes.

babblar väl mer om hjärnan blir smartare senare idag :P
bye så länge :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .