Sunday 17 October 2010

Sunday bloody Sunday...

Klockan är 09:07 och jag har varit vaken i typ 40 minuter...
Varför? hemligt... än så länge. Men det är en sak som ska göras idag, så jag ska göra kaffe, få upp min bättre hälft ;P och se till att vi får i oss frukost!
Duscha får jag göra ikväll, så det blir väl att fixa till håret somehow så det ser OK ut... typ.

Det är kallt! som sjutton.
Hatar det :(

Och min jacka är dum, för jag kan inte ha en tjocktröja under den... den sitter bäst om jag bara har en tshirt. DÅ FRYSER MAN JU.

och det är den enda jackan jag har.... LAME.

mössa o halsduk o vantar finns det gott om iaf.
dock vill vi båda använda min röda mössa vissa dagar...
måste verkligen hitta en svart igen :O

när jag vaknar på morgonen nu mer är jag alltid ashungrig. vilket är väldigt weird.
och jag gillar inte att jag börjat äta mer sen jag flyttade hemifrån.

förr blev jag alltdid mätt på så små portioner.... och nu äter vi (enligt oss båda..OCH mamma) riktigt stora portioner :S

och eftersom jag inte rör på mig ett piss stiger siffrorna på vågen hela tiden och jag dampar snart ur.

igår, lördag, exakt en vecka senare lyckades jag gå 1 dag utan.

och då kommer tvivlet. du vet?
mår jag verkligen så kasst att jag behöver meds?
tänk om det här bara är tillfälligt och att det har gått över nu...?

eller hur.

säger jag nu att allt är bra (vilket vem som helst kan se att det inte är egentligen) kommer det bara skita sig ännu mer.

jag tycker bara inte om att be om hjälp när det inte känns som att jag behöver den lika akut som för någon dag sen.

aja.

frukost var det!
...kanske skriver mer sen, får se om jag hinner... för det ska storstädas här idag!
ha en mysig söndag :3

buhbye :*

1 comment:

  1. Hope it'll be a better day today - where's the piccie of you and Amanda btw? "How much do I love you?" "Thiiiiiiiis much!"

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .