Tuesday 19 October 2010

Maggot Brain - Funkadelic

Jag fryser. Mycket. Och jag är known to be ett mänskligt element...
Då är det illa.

Men det är faktiskt mitten av oktober, och att sitta i bara tshirt är inte så smart...
Men grejen är att jag inte har någon munkjacka... Jag har en väldigt tunn svart som är sliten... Och sen typ 3 enorma oversize munkjackor som jag inte kan ha min jacka över...
BLÄÄÄ.

Dessutom har jag lite ont i halsen idag, och känner mig inte riktigt på topp, så det skulle inte förvåna mig om jag håller på att dra på mig världens förkylning nu eller nåt.
Hoppas inte det... Jag orkar inte ligga hemma och vara sjuk mer.

Däremot ligga hemma och sova ut... det skulle man inte tacka nej till!
Blev typ 5,5 timmars sömn i natt, vilket är alldeles för lite, men det blir så.

Haha, jag är så dubbelmoral ibland för igår bloggade jag om att man inte ska offra sin sömn...
Practise what you preach...
Så var det ja.

Alltså, det är inte så att jag inte får saker gjorda, men jag skulle behöva typ 6 timmars sömn varje natt för att inte i princip kollapsa när jag kommer hem.

Idag ska jag förbi dansen en sväng, kolla vad dom pysslar med :)
Ska försöka hinna träffa Emma en stund idag också! Var så himla länge sen, men vi får se om hon orkar och sådär efter skolan.

Maggot Brain är väldigt lik en låt med John Frusciante... som jag inte kommer på namnet på just nu.... ööh... *kollar spotify* Before The Beginning såklart! :P

Länkar båda här och här så kan ni avgöra själva ;) (spotify-länkar för övrigt)

En riktigt varm dusch skulle inte sitta fel, och något gott att äta ikväll... Vet dock inte vad jag ska hitta på.... hm. Känns som det alltid blir typ samma... får kolla lite recept.

Myes... lunch om en halvtimme, och så måste jag lämna in papper till soc! viktigt, viktigt!

Det börjar dra ihop sig .... Borås väntar 2-7 november :D och måndagen efter fyller jag 19. Återstår att se om det ska firas mer än i Borås... well well...
That's all folks! :)

2 comments:

  1. beeex. var inte sjukling :(
    vill snacka med dig. massor. <3

    ReplyDelete
  2. skulle smsa, men jag har inga pengar på mobilen och har inet haft på två veckor eller något.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .