Tuesday 26 October 2010

I'm pissed off... and hurt.

för det första...!
alla föddes inte med en silversked uppkörd i sitt vackra lilla anus vet du.

JA, JAG GÅR PÅ SOC.

your problem is?

aha...
jag är en parasit på samhället?
jag drar inte mitt strå till stacken?
jag gör mig inte förtjänt av pengarna jag får?

right.

du tror du är så märkvärdig som har ett jobb.
well, guess what!?

det är inte alla som är kapabla till att jobba som du gör.
det finns de som är sjuka, fysiskt eller psykiskt vilket hindrar dem från att ha ett vanligt jobb.

jag orkar inte gå in på just min situation, för den har jag redan skrivit om massor.

jag säger bara att du borde verkligen tänka efter innan du öppnar käften.

för som jag tolkat dig idag skulle du tycka det var rätt åt mig att bo på gatan...

well, hjälper du mig packa?
det är ju såna som du som har makten här.

...and people wonder why I wanna leave..?

ikväll var du droppen som fick bägaren att rinna över.
hoppas du är stolt.

idiot.

1 comment:

  1. AR DET SOC SOM FITTAR SIG MOT DIG????? DA JAVLAR KOMMER JAG OCH PRATAR MED DEM!!! OKI??? KOM IGEN BEX KAMPA KAMPA OCH JAG VET ATT DU GOR DET! MEN VI GOR DET TSM VI SKA FAN FIXA DET HAR OCH EN DAG SKA VI BO HAR I ENGLAND TSM! NAR VI LART OSS ATT STA PA EGNA BEN LITE MER! SEN RYMMER VI! OKI? FAN VAD JAG HATAR DETTTA TANGENTBORD INGEN SITTER DAR DET SKA!!! :O hahah ,<3 kkampade for att finna en hjart smiley haha men massor hjart smileys och en stor puss och jag alsskar dig

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .