Sunday 31 October 2010

Sleepless in Von Bunkenstein...

Kvällen sög. Riktigt mycket.
Orkar inte ens gå in på det, men jag kan säga att jag borde stannat hemma från början.
Och att höra "och så tycker jag du ska sluta hålla på" när man mår kasst är som att få en kniv stucken i hjärtat i princip.

Jag kom hem runt 23:30 iaf.
Drog hem själv...

Vad jag gjorde i min ensamhet går vi inte in på.

Somnade runt 01:30 och hade smsat Ronny 2 ggr för att säga godnatt men fick inga svar.

Vaknar av att han stökar runt i lägenheten vid 4... eller 3 eftersom man ställer tillbaks klockan nu...
Och eftersom jag sovit några timmar är jag rätt pigg.

Han går fram och tillbaka mellan toaletten och sängen, sen ut i köket o sen ska han lägga sig...
Jag orkar inte ligga vaken så jag klättrar över sänggaveln och går på toa, och dricker överbliven fanta citron som stod i ett glas i kylen.

Och nu sitter jag här.

Han snarkar och jag kommer inte kunna sova mer.
Funderar på att klä på mig och dra bort till akut psyk redan nu för att fixa tabletterna...
Kan ju inte göra nåt här ändå.

Jag är inte på bättre humör nu och har inte mycket att säga till nån alls.

Det skulle inte förvåna mig ifall jag snart blir lämnad heller.
Jag står knappt ut med mig själv liksom.

Varför skulle han då göra det?

Club 9 stängde 2... om dom inte ändrade tiderna helt plötsligt...
Undrar vad sjutton dom gjorde sen...

Finns inga bra tankar i mitt huvud längre.

Fattar inte hur nåt ska funka.

Den här helgen kan gå och dö, för den har varit skit.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .