Wednesday 20 October 2010

Keep rollin'...

Limp Bizkit - Rollin'
för nostalgins skull :)

Sitter som vanligt vid "min" dator i hörnet på Slussen.
Idag var det dock om möjligt ännu segare att ta sig upp...
Jag kunde inte prata, min röst var helt borta och halsen gjorde ont.
Inte sån hemsk smärta man kan känna när man sväljer, men någon sorts ihärdig värk :/ inte kul alls!

Efter en del velande hit och dit gjorde jag mig iordning iaf...
Lyckades på något sätt göra mig själv presentabel...även om håret lockade sig så fort jag gick ut i den fuktiga morgonluften :/ rakpermanentar snart alltså >:(

Gick en liten bit och var på gränsen att vända om och lägga mig i sängen igen, blev lite sen men jag kom hit iaf.

Nu känner jag mig riktigt seg, febrig och har ont i huvudet och halsen.

Jag kanske är dålig på att lyssna på min kropp?
Idag kanske är en sån dag då jag borde stannat hemma... för jag skulle inte förvånas om det förvärras nu eftersom jag är igång...
Får se hur det känns efter frukosten som är typ nu...

Ska till Nygatan idag... får se om de kommit någonvart med läkarkontakten...
Har inte skadat mig sen i fredags iaf... och jag hoppas det var den sista svackan på det sättet iaf.

Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kan inte fokusera på något direkt... lunchen idag blir nudlar .__. brödet hade börjat mögla :/ så typiskt.

jag måste ha en större frys, för det här går inte!! usch.

Åh, The Mars Volta :')
Det blir perfekt musik för resten av dagen.

Ska försöka blogga på vt.se sen också...
Fick inte alls mycket respons på mina lila tankar där igår... meeen...

Hoppas jag får med mig några till som bär lila den 27e.

Kärlek till er.

OCH PUSS TILL RONNY.
Som jag ska ringa och väcka nu :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .