Wednesday 13 October 2010

emptiness.

Ja, inlägget får heta så. Och det är allt jag tänker dela med mig av hur jag mår och är just nu.
Eller okej, kan säga att det har varit en hemsk dag med ångest och skit.

Men jag är på Slussen nu, fick bli ett eftermiddagspass iaf.
Och jag har uppdaterat min blogg på vt.se
....såååå.....
Jag tänkte försöka skriva något trevligt här med.
Blir säkert krystat och fake, men jag vill inte deppa sönder min omvärld bara för att jag går sönder så här mitt i den vackra hösten....

So...

Jag har fått min tid här förlängd med en månad, vilket känns underbart! Jag skulle gärna vara här längre än så. Bli en av Slussarna liksom. Men det kanske inte är rätt grej för mig heller, I dunno.
Hoppas peppet inför en folkhögskola ska hitta tillbaks... eller ja, pepp för något alls egentligen.

Fast ok, en sak ser jag verkligen fram emot! Och det är våran kommande Boråsvistelse :)
Det kommer bli skönt att komma ifrån Vvik och hitta på massa skojigt i en större stad ^^

Sen är det födelsedagar och sånt på gång, så det gäller att planera noga med pengarna så det räcker till...!

Fattar inte...
Jag får alltid ont i öronen av hörlurar.... inte såna in-ear, utan kåpor liksom... Kan aldrig ha dem särskilt länge och det blir ofta lock för öronen.... eller iaf ett av dem... wtf ? T___T

På söndag ska jag försöka ta mig till Mejeriet och se Emelie rocka loss också! :D

Nästa tisdag tänkte jag besöka Östra och kolla in dansen... saknar det något otroligt! :(

Igår blev det lite shopping... lyckan var dock kortvarig för jag är så dum så jag tror saker ska passa när jag VET att jag inte har rätt kroppsform... får se om det går att göra om skiten så det går att ha utan att man plågas...

Och så hittade jag en tshirt (lila med lite rosa detaljer) till Ronny som passade asbra ^^ wiie!

Torsdag imorgon, och sen är helgen här!
Får sen vad den innehåller.... men jag har my mind set på en sak iaf. Sen om det blir så eller inte lär vi märka.

Det måste lagas mat idag....och jag har ingen inspiration...alls...
Är inte ens sugen på något :S INTE OKEJ.

Aja... får bli något lätt iaf, för jag har inte ork till komplicerad mat idag.

sådär ja... UPPDATERAT OCH GLÄTTIGT!
Ni älskar't.
-.-

1 comment:

  1. Jag känner igen mig själv så mkt i hela dig...

    En dag så har styrkan kommit för att stanna, tro mig...
    Håll ut...

    <3

    Åsa

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .