Friday 22 October 2010

Fredag... var det nåt man skulle se fram emot eller?

Jag är på uruselt humör idag.
Huvudet gör ont, halsen gör ont, hela kroppen gör ont och jag vill inte vara vaken, men kan inte heller sova.
Det är fredag, och jag bryr mig inte ett piss.
Jag vill inte kolla på TV...inte kolla på film... orkar inte sitta vid datorn egentligen men det finns verkligen INGENTING att göra.

Känner mig instängd i den här lägenheten och det finns aldrig något personal space.
Var helt säker på att det skulle fungera asbra att bo två här, men inser mer och mer att ett extra rum skulle innebära så himla stor skillnad. Till det bättre, såklart.

Jag har nästan inga pengar, nu igen och tankar kring pengar och oro över hela skiten maler på som världens köttkvarn i mitt huvud.
Vi måste få in mer pengar, för vi kan inte leva på mina 3200 i månaden. Det går inte.

Ronny borde redan vara med i ungdomsgarantin, och därmed få in 1050/månad. Vilket skulle underlätta otroligt mycket. Men jag vet inte varför inget händer på den fronten.

Blir snart galen på allting.

Jag mår skit men kan inte prata med min omgivning om det.
Min psykoterapeut bekräftar bara mina tankar om att jag hittar på min sjukdom vilket får mig att må ännu sämre, för jag mår ju kasst. I kroppen. ELLER?!

Jag vet ingenting längre.

Jag vet inte ens hur jag ska kunna åka till Borås utan att förlora mina pengar... För jag går på Slussen... Kan man ta ledigt ifrån det?

Får trycka i mig massa huvudvärkstabletter och sätta mig i duschen en timme eller nåt.

Först ska jag äta något dock.
Jag äcklas av köket.

Äcklas av lägenheten i allmänhet. Det går inte att hålla rent, oh då skiter man i att städa.
Hållbart? NEJ.

Men jag orkar inte vara den som tjatar om att det ska städas.

Kan andra leva såhär så fine, jag är på bristningsgränsen.

Ge hit tabletterna någon gång så jag kan få lite artificiell happiness.
För som det är nu... äe.

och jag vill ha pengar, att lägga på mig själv.
kan man inte pausa världen ett tag? så jag hinner ikapp mig själv igen?

piss off.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .