Tuesday 9 November 2010

Chapter 19

Jajaja... Bex är 19... wo...frikkin'...ho....

Borås = AWEsome!

Öhh... antideppen funkar fint (Y)
Jag är dock asförkyld o sån skit...
Missat 2 samtal från läkaren idag... duktigt.
Var hos psykologen... och på sjukan för att ta blodprover...

Öhhh...

På söndag typ ska vi fira pappa o mig i Björnsholm med släkt o sådär.

Nu är jag sjukt törstig och Tobbe står bakom mig... eller gjorde det nyss, och masserade mitt huvud och sjöng en låt jag känner igen men som jag inte kan sätta namn på. Sjukt irriterande när sånt händer alltså...!

Slussen imorn, min sista vecka...
Ska träffa Lena på måndag...
Måste alltså få någon form av sjukintyg nu.

Damn it.

Kollar flyg till Spanien och letar större lägenhet...
Chill. Eller?

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .