Tuesday 30 November 2010

Update och brist på julstämning!

Myees...

Jag o Ronny firade våra 3 månader med chickenwraps, bubbliz (nåt jordgubbscideraktigt) och film ^^

Igår lyckades jag sova till typ 16 så mötet med Lena är imorn istället. Vid 11.
Ska därför gå och lägga mig alldeles strax.

Det var ju första advent o sådär i söndags, men jag har aldrig riktigt brytt mig o det märks inte på lägenheten att det är "juletider"

... får se om jag bakar nåt intressant, annars lär det inte vara mer än så :P
kanske tänder en ljusslinga...

julen är rätt överskattad tycker jag, iaf när det gäller pynt o sådär...

jaja.

jag är lite arg på posten :)

o så har jag tvättat idag... o gjort lasagne.

JAG HAR VÄRLDENS TRÅKIGASTE BLOGG.
sluta läsa :)

2 comments:

  1. julen är UNDERSKATTAD! den är vacker bexy.
    haha, du är så duktig.
    en till blogg http://youanswered.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Åh, du skulle se vårt hus, det är som taget från Bullerbyn, jättejuligt och vackert, här slipper man inte undan stämningen, det rycker i näsan av hyacinterna redan och pepparkakorna är redan bakade, första lasset alltså =)
    Du har ingen tråkig blogg, jag vill veta hur du har det <3 Så JAG TÄNKER VISST LÄSA! =D

    Ha en go dag, skitunge ;-) Kram!/Åsa

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .