Sunday 28 November 2010

3 månader...

Igår var en kass dag, men det är löst nu.

Att somna var nästan en omöjlighet, vi har inte sovit utan varann en enda natt sen ett halvår tillbaks ungefär och jag försökte ha hunden som substitut men hon kunde inte krama tillbaks.
Det var kallt och jag somnade nog inte förrän framåt 5 halv 6...
Vaknar upp till ett om möjligt ännu vitare landskap utanför fönstret och önskar att du var här nu, för jag är så van vid att kunna ge dig en morgonpuss.

Min buss går vid 13, ska kolla KLTs hemsida för att vara säker på att inget har ställts in, jag tror nämligen vi är insnöade här...

En varm dusch och frukost är vad som väntar härnäst, ville bara uppmärksamma att jag och världens finaste pojkvän firar 3 månader tillsammans idag.

Och jag vet att jag har skrivit det i princip överallt nu :)
Men jag kan inte hjälpa att jag älskar honom!

<3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .