Thursday 16 September 2010

jag vill också ligga och sova ju...

men går inte jag upp så blir ingenting gjort om dagarna... blä.

idag ska vi båda ner till AF o sen gå en runda på stan, träffa Fillan o Bazze med. ^^

börjar på Slussen snart med.. kan bli intressant.
kommer dock vara helt död.

får se till att inte vända mer på dygnet nu :S
gah...!

8-15 varje dag (Y) HEJ DÖDA BEXY!

usch.
aja. nåt ska man ju ha att göra.

åhhh jag är så sugen på rostat bröd O___O
måste äta frukost snart!

o klä på mig osv, o få upp Ronny...
måste hitta hans lapp så vi vet när han hade sitt möte på AF... D:

åhhh jag orkar inte! vill bara gå o lägga mig igen U___U

meeeen iaf...
ny tid hos psykologen iaf! nästa fredag vid 11.
mysko...vi hade alltid vid 10 förr... aja. det står 11, går jag dit o hon har sagt fel igen blir jag seriöst förbannad!

men... ah. får väl skriva mer ikväll eller nåt.
bye :*

1 comment:

  1. du är så duktig. till skillnad från mig!

    FAST JAG HAR TAGIT BORT FACEBOOK. = AWESOME

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .