Thursday 9 December 2010

Dag 01 - Om mig

Hm...

Jag heter Bexy, och det har varit mitt namn lagligt i 1 år ungefär... dock har jag kallats det av vänner sen 5an, och av mamma sen jag var en liten skit :)

Jag älskar musik, och mest av allt inom musiken: Red Hot Chili Peppers (vilket man inte kan ha missat om man vet vem jag är !!)
Jag är 19 år, född 91 och firar tillsammans med min pappa och min bror 100 år nästa år :D
Pretty cool.

Jag är halvengelsk men född i Spanien...
hmm... Spelar trummor, gitarr och sjunger...

Mitt liv har gått både upp och ner men just nu bor jag i Västervik med min älskade Ronny i vårt älskade Von Bunkenstein, och det börjar ljusna rejält på många punkter...

Så... ja!

Bexy i ett nötskal. I guess.

Stay tuned for info abouuuut.... Min första kärlek.

lol.

Det får bli imorn xD

Myes.... det här kan bli intressant :P
Meeen, sova nu!

Skriver en ordentlig uppdatering some other day ^^

Baj.s.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .