Wednesday 15 December 2010

Dag 04 - Det är åt jag idag

Men oj vilket roligt inlägg då...
Uppdaterar om läget i det här inlägget också.
Bara för att få lite att skriva :P

Jag har nämligen bara ätit 2 rostade mackor idag, drack o'boy till.
Blir visserligen omelett, bacon o pasta sen men ah.

Nuuu vet ni xD

So, anyway.
Vad som händer just nu äääääär följande:

Jag ska flytta hem till mamma o pappa igen. Tillfälligt.
För kontraktet på lägenheten går ut och vi har inte råd att köpa den, så... ah.
Hem till Björnsholm alltså, utan Ronny (fast vi lär ses jämt ändå men ah) vilket känns... weird.
Vi har bott tillsammans officiellt i snart ett halvår... Men ah, vi går väl tillbaks till det vi hade innan fast i ett förhållande :P dvs vi lär sova hos varann typ jämt o ses varenda dag.
Eller nåt.
För praktiken kommer också... Som jag ska ha i Gamleby nu då, istället...
Gah.
Aja, det löser sig... fast det känns som ett stort steg tillbaks... På vissa sätt.

Öhhh..
Har iaf tänkt börja med sånglektioner igen, skaffa gymkort och så får man väl köpa ett busskort så man kan åka till stan ändå :P
Kommer verkligen sakna att bo här...
Liksom, möjligheten att bara dra på sig skorna o dra nånstans... bestämma på några minuter att man ska ses... dra o handla i en affär 2 min bort när man är sugen på nåt... allt det försvinner.
Och in kommer planerandet... busstider... 1,5 timme fram o tillbaks till vvik... ORKAAA.

Åh, det kommer vara segt.
Får hoppas jag inte dör ;)

Nejdå, det känns helt ok att bo med mamma o pappa igen, det är inte det som stör mig.
Avståndet bara, till stan. Jag var verkligen over and done with pendlandet :P

Myeees.

Julklappar är köpta, några grejer kvar att fixa bara men annars är det fixat! I think :O

Diskade i princip allt vi äger (kändes det som) förut, så mina händer är äckligt omysiga...
Jag som alltid har babyhud... ahhhh. TORR! :(

På fredag blir det Vimmerby för att fira Annie som fyller 19 hos Betty :D xD
Lär bli awesome!
Ska bli såååå kul att få tramsa med emogänget ^^

Undrar just nu när sjutton Ronny kommer hem igen... Men han hör väl av sig :P

Nu skriver syrran på MSN soo... c ya later! :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .