Tuesday 8 February 2011

Piss it all away...

Puddle of Mudd är kärlek för tillfället.

Idag ska jag till Västervik. Varit hemma från praktiken, men det är läkarbesök som gäller nu.
Går inte in mer på det då jag inte vet exakt vilka som läser min blogg, men hur som helst är det inget jag ser fram emot.

Illamåendet finns där hela tiden, så idag ska jag köpa ginger ale och polkagrisar.
2 tips jag fått på saker som är bra mot illamående.

Har precis duschat, och det gick sådär.
Vågade inte riskera att böja mig ner för att raka benen, så man känner sig ju sååå fräsch. Not. :(

Dock orkar jag inte riktigt bry mig, har annat i tankarna ändå.
Dessutom är det ingen som lär se mina ben så...

Mamma kommer vid 15, då ska vi svänga förbi Ronny och sen in till stan.

Har fått i mig frukost idag iaf, dock ångrar jag det enormt mycket just nu.
Fast jag vet att jag antingen får må illa med mat i magen eller må illa utan.

Och ska man spy så är det inte lika hemskt om man har ätit...
Dör ju lite smått när det bara kommer upp magsyra .__.

Too much info, I know.
Synd.

Jaja, psykologsamtal vid 16:15.

Imorn måste jag till praktiken iaf, har inte spytt sen igår morse så det är nog lugnt. Eller nåt.
Kanske kan köpa tabletter mot illamående om det är så... Hmm.

Hoppas pengarna kommer in på kontot snart bara.
Inte för att jag gjort mig förtjänt av ett sketna korvöre, men jag försöker ju.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .