Thursday 3 February 2011

Say what, say what?

Längtar som en galning efter sommaren, peppar inför festival!
Måste till Metaltown, vill se mitt älskade Korn igen ju!
Haha, jag skulle dö av epicness om Cheech Marin kom in på scen o dom körde Earache My Eye, så skön låt :D

Ni som inte tycker det har väl inte sett Cheech & Chong - Up In Smoke, vilket är ajabaja! Den filmen är awesome.

Dessutom kommer ju faktiskt Cradle of Filth dit också :D Vilket är freakin' awesome! Lyssnar inte mycket på dom längre, men hallå... Det är ju Dani :3 nom! HAHA :D

PLUS System of a Down, som man bara måste se, dom är grymma liksom :D

Sen är det även Emmaboda som lockar :D Alla häromkring har ju Skrillex-hype nu, jag har inte lyssnat sååå mycket, MEN Infected Mushroom kommer dit damnit! DET. ÄR. FÖR. COOLT. FÖR. ATT. MISSA.

Såå, det är sommarplanerna hittills iaf :)

Verkar som att randoms dras till mig extra mycket nu för tiden :S
Har fått förfrågningar om både det enda och det andra på bdb och fb de senaste dagarna...
Stört.
Dock ganska roande :P

I helgen kommer Carl Munroe till Club9 igen :D måste ju dit! Skrika med i RHCPlåtar och i princip allt annat han kör, som sist :D

Jag har sluppit spy mer, men mår illa typ hela tiden fortfarande. Blir praktik imorn, längtar lite smått. Har knappt varit utanför rummet/sängen på hela veckan :S

Helgen spenderas i Västervik/Hjorten, har inte träffat min plutt sen i söndags :( fett ochill!

Idag tog jag en låååång dusch.
Eller ja, jag var därinne en evighet, var tvungen att reda ut håret.
Det känns tunt och kort nu...

Men jag vet att jag tyckt det varje gång jag haft dreads, så förhoppningsvis är det inte så mycket värre den här gången. Mamma klippte av lite hår här och var när hon flätade i dom ändå, så det bidrar ju... Skulle gissa på att jag och Ronny har ungefär jämnlångt nu... haha.

Det ska färgas om svart igen, men det får vänta lite... Känns som jag torterat det tillräckligt nu...
Funderade igår på om jag skulle slänga i rött också... men det innebär blekning först isf, och jag vet inte om jag vågar riskera det.
Älskade det visserligen när jag hade det så.

Då var det långt och fluffigt, hade inte gjort något drastiskt med det alls då. Inga dreads, ingen sidecut.
Bara färg.

Lägger upp en bild på hur jag menar...
Det kan dock vänta till framtiden, antar jag.

Vet bara att jag har en tendens att tycka jag ser tråkig ut när mitt hår bara är svart och hänger där :P
Det har varit helsvart eller mestadels svart sen dec 06, så ah...
Dock vet jag att det är vad jag passar bäst i :P

Har kommit på att när det gäller dreads har inga sett bättre ut än när jag hade svarta i. Bara svarta.
Så, Bex ska vara blekfis och svarthårig helt enkelt.

Får nog låta bli att platta skiten på ett tag också, det ser inte lika tunt ut när det är lockigt T__T
Me no rikey, men men.

Jag har iaf volym i så det blir säkert bra.

Annars får jag plocka fram min lila peruk :P haha.

Önskar dock jag hade en mössa nu ...

Ronny har min röda, och den lär jag få tjata om i all evighet xD

Usch, jag saknar verkligen min svarta.
Visserligen såg jag en i Ellos som såg rätt ok ut, får bli en sån!
Om den finns kvar D:

Om inte så har jag min rosa/mörkgrå som man kan vända ut o in så den bara är grå.
Duger det med, men jag saknar den svarta som as.

:(

Tror jag ska plocka upp gitarren en stund och sjunga bort lite frustration.
Ah.

Sen får jag ta och skriva lite på novellen :)

Tror inte någon läser den här bloggen längre, men men.
Då kan jag skriva hur sjuka saker som helst :D
MWAHAHAH.

Bai.

1 comment:

  1. Hej Bex:) Jag (kide) läser emellanåt

    Ha en fin dag! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .