Tuesday 1 February 2011

Just... Bleh!

3 äpplen
en skål med flingor
en burk cola
ett glas iste
lättsaltade chips

det var vad jag fick i mig idag.

och när jag räknar upp det i huvudet tycker jag att det låter som mycket.

jag trodde jag sluppit illamåendet nu.
det märktes inte av så mycket när jag ätit iaf.
men nu finns spykänslorna där igen.

hoppas nästan jag spyr, så jag kan känna att jag har en anledning att vara hemma.
men jag ska till praktiken imorn.
började förra veckan och har redan varit borta 3 dagar.

bra där.

det är samma sak varje gång.
vet inte vem jag försöker lura när jag planerar att börja plugga igen...

jag lär försöka, inse att det inte går, vara borta för mycket, och tillslut få lägga till det på listan över saker jag misslyckats med.

jag vill inte höra något om att ha en positiv inställning, för jag får tänka.
och det är såhär mina tankar är för tillfället.

det känns som att jag är helt sönder inuti och endast hålls ihop av min på-klistrade "jag mår finfint" utsida.
inte ens att vara halvtidssjukskriven är bra nog, tydligen.

jag tvivlar hela tiden på att jag kommer orka.

kommer jag någonsin orka?

imorn väntar hemkunskap med 7-9orna, och på nåt sätt känns det inte som att åldersskillnaden är tillräckligt stor för att jag ska vara bekväm med det.

sen ska matsalen städas, och sen blir det väl fritids.

jag har inga problem med de små barnen, men att vara med elever som jag bl.a spelat i band med eller umgåtts med lite halvt känns inte bra.

jag mår så himla illa just nu.
det vattnas i munnen på mig som det gör innan man spyr.
men inget kommer.

hela jag är kaos.
och jag orkar inte.

vad krävs för en heltidssjukskrivning egentligen?
jag vill kunna ta hand om mig och mitt liv.

träna på gym.
ta tillbaks lite av den tiden då man inte behövde vara en förebild för yngre, eller ha ansvar för andra.

är det för sent?

för jag tror snart att jag skiter i soc och gör så ändå.

men jag har levt på mina föräldrar för mycket redan.

screw this.
jag ger upp.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .