Monday 31 January 2011

Nauseated Bex reporting live from The Bedroom!

BREAKING NEWS!!

Eller inte.

Jag har iaf mått illa i flera dagar, värst var det i fredags.
Har i princip konstanta spykänslor.
Vet att det är mycket magsjuka som cirkulerar nu, men då tycker jag den kan visa sig ordentligt!
Jag spyr hellre än går och mår illa hela tiden...
Delvis för att jag hatar att må illa, och spyr man så brukar det iaf försvinna ett tag.
Och sen även för att "illamående" i sig inte känns som en tillräckligt vettig anledning att stanna hemma.

Men det gör jag imorgon ändå, mammas råd faktiskt.

Kan ju vara så att jag är så pass ovan vid skolmiljöer att jag är mer mottaglig för smittande sjukdomar just nu.

Men så har jag mina tankar... Fortfarande.
Och det blir så lustigt när det skämtas om det... Man vet inte riktigt hur man ska reagera, för så vitt jag vet finns bara de här tankarna i mitt huvud.
Well, ja. Mitt och den jag delat tankarna med såklart.

Det ordnar sig oavsett, men jag orkar inte gå och må dåligt.

Funderar på om man ska be om Cola imorn, och leva på det ett tag.
Dock ska den helst vara avslagen, det är bra för magen.

Ingen mat.

Men mycket vätska. Vatten & Cola.

Det är lätt att spy upp om det skulle bli så.

Fast ... Äh, jag får se hur det känns imorn.

Jag har iaf spenderat helgen hos Ronny :)
Vi hade det riktigt mysigt!
I fredags var vi på Gusto och åt sushi för att fira våra 5 månader.
Sen blev det godis och film i hans säng med hans nya bärbara dator ^^ Awesomeness!

Och ja, så har det väl sett ut :P
Film och mys hela helgen.

Haha, och vi är roliga när vi sover :D
Pratar i sömnen... Jag gnisslar tänker o snarkar... Och väcker mig själv ibland av att jag säger "hmm!" ...följs då av "men neeej, inte igeeen! hahaha"

Imorn får jag väl ta och plocka upp på rummet, det ser ut som skit.
Har verkligen inte haft lust med det, men ah...
Pappa får nästan en hjärtattack varje gång han öppnar dörren så... det kanske är dags ändå.

Vi får se vad veckan för med sig... Förhoppningsvis ska jag slippa må illa i alla fall.
För jag dampar snart !

USCH.

Anyhow, hoppas ni har det bra.
Ska nog sova strax... Yeah.

Back to the studio...

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .