Sunday 9 January 2011

Bex is back in Björnsholm!

And screw the 30days of blablabla-list!

Jo, då var man hemflyttad igen då.
Utan sin bättre hälft...
Och utan friheten man fick ha i 8 månader.......

T___T

Jag saknar mitt Von Bunkenstein. Mycket.
Nej, det kanske inte var den finaste lägenheten, och den kanske var liiite liten för 2, men det var mitt första egna hem. Och inget annat hem kan ta dess plats.

Sen suger det häströv att inte ha Ronny vid min sida 24/7...

Så det blir Hjorten för min del imorn :) MYS!

Och jag tänker inte uppdatera, för mitt liv finns dokumenterat på FB eller BDB ändå :)

Tänkte bara skriva lite här så bloggvärlden får veta att jag lever.
På tal om det måste jag komma igång med VTbloggen igen... damnit.

Ska snart börja på praktik, så det blir väl säkert nåt att skriva om.

Mja...
Ska bädda min säng nu och lyssna på musik... kanske smsbomba kärleken också...
Efter helgens händelser är jag wätt trött alltså...!

PLUS att jag har en vagel i ögat.
INTE OKEJ.

Godnatt och sånt, mina kära halvspermier :) pöss!

lägger upp nån random asgammal bild också, bara för att det inte har nåt med nåt att göra :D enjoy!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .