Tuesday 18 January 2011

the art of trolling ^^

Har varit hos Ronny (han var här också) o innan dess var jag där, efter att han varit här ^^

Och så håller det på.
Men nu ska praktiken sättas igång and shit. Kommer bli weird att inte kunna ses när man vill o så.
Med Slussen var det ju annorlunda för då var han ändå där när jag kom hem... usch.

Jag trivs inte, direkt.
Är på uruselt humör hemma och längtar efter nästa gång jag ska sova hos Ronny.
Det känns inte hållbart direkt.

Men det är som det brukade vara... Inget av det bra som flytten förde med sig höll i sig när jag blev boende här igen.
ORKA.

Kan inte våren o sommaren komma nu då? Så att höstterminen inte är så långt bort?

Är dåligt med kommentarer, men det betyder förmodligen att det är dåligt med intressanta inlägg, ska bättra mig. Nån gång.

Nu ska jag dock återgå till mitt liv i lögn och the art of trolling.

Adjö.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .