Friday 21 January 2011

something's not right...

det finns för många tankar som sabbar just nu.
för många kansken... för många möjligheter att förstöra precis allt.

och det känns så ensamt.
det känns så skrämmande.
jag vill inte och jag kan inte prata om det heller.

antingen överreagerar man
eller så ska man ta enorma elefantkliv framåt på för kort tid

jag är i ett läge då jag vill låsa dörren till mitt rum och inte komma ut på ett tag
inte äta
inte prata med någon

vara isolerad tills jag lyckats förtränga verkligheten.

jag vet inte vad det är för fel på mig
men ingenting känns rätt längre

min praktik börjar på måndag.
och mina sista lediga dagar ligger och skräpar i ett dike

för det är bara jag som ser dem ur mitt perspektiv.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .