Monday 10 January 2011

allmänt babbel...

Gick upp vid 11:10 idag, skeva drömmar fortfarande... fattar inte, hoppas dom slutar snart dock! Känns så lustigt när man vaknat... :S

Iaf!
Tog bussen till älsk vid 13 o spenderade dagen där :)
Var mysigt! Vi är dåliga på att vara ifrån varann...

Vi kollade saker på Youtube o typ... pratade, umgicks bara, som vanligt ^^

Sen kom mamma vid 21:30 o så åkte vi till lägenheten då jag glömt mina tabletter där. fyfy!
Åkte förbi Ronny igen för att lämna en nyckel o lite stuff från Von Bunkenstein.

Sen åkte vi hemåt.
Fick sms av Ronny efter en liten stund o det visade sig att min hårnål fastnat i hans hår när vi kramat varann hejdå xD episkt...!

Har suttit vid datorn sen jag kom hem typ... nästan en timme.
Ska lägga mig snart för jag är trött som en gnu, ska bara ner i köket o dricka nåt kallt o blött ;)

Imorn ska jag kanske prata med Anders på skolan om en eventuell praktikplats, får se vad som händer där.
Sen blir det iaf Vvik igen för häng med Ronny o Kim, förmodligen Jonas också :)
O sen ska jag sova hos Ronny 2 nätter då vi båda har möten/ärenden i stan, så det blir smidigast så.
+ att vi hatar att sova utan varann :P

Yeah.
Det fanns Pink Lady äpplen på Coop idag igen :3 HAPPYFACE! nom!

Imorn tänkte jag hinna med att äta både frukost o lunch innan jag åker nånstans...
Är så sugen på det som finns i skafferiet o kylen nu xD haha!

MEEEEEEEN....
Nu får det vara nog.

Natti! :*
(ska fortsätta med random bilder, för det är... kul eller nåt.)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .