Friday 26 October 2012

Fredagsmorgon...

Sista dagen innan lovet... blir bara segare och segare att ta sig upp på morgonen. Det snöade igår. Fuck.

Jag avskyr snö.

Vill bara lägga mig under ett fluffigt täcke och sova till dess att vintern är över. Jag bor i fel land.

Var på stan igår med Stuffi och Murrä ^^ det var sjukt kul! Är så van vid att killar inte orkar följa med in i affärerna jag vill till så jag sa till dem att de kunde gå in på GameStop medan jag gick på Gina Tricot och Indiska... men icke! De följde med mig in i varenda affär och gjorde allt de kunde för att skämma ut mig. So adorable! Sen åt vi på Rendez-vous... ägaren hälsade på mig och frågade om jag skulle ha en kebabsallad... haha, har blivit stammis. Awesome!
Sen åkte vi hem hit, de lirade lite Tekken och vi hade askul.
Sjukt nice eftermiddag och kväll helt enkelt! <3

Nu ska jag kliva i lite kläder och göra mig i ordning... ha en trevlig helg och ett awesome lov ifall ni nu har sånt! :)

Puss




No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .