Saturday 6 October 2012

The Room

Var på filmkväll hos Kim med folk från klassen ^^ jag och Stuffi fick dem att se The Room, sjukt kul... och hemskt xD
Mysigt att umgås med folk iaf! Tycker om min klass massor. Alla är så mysiga och vi har kul ihop. På måndag åker vi till Norrköping på fotodag typ :D vi ska på en utställning och så ska vi försöka få till våra gruppbilder.

Försov mig idag... alarmhelvetet på mobilen lät aldrig. Vaknade av mig själv för det kändes fel på nåt sätt även när jag sov. Klockan var prick 9 då... redan 20 min sen. Slängde iväg ett sms till läraren, drog på mig kläder och stressade iväg... osminkad och hungrig. Men men, får skaffa mig en gammal hederlig väckarklocka så det inte händer igen!!

Min lördag kommer bestå av mys och gos och lathet. Ser fram emot det.

Färgade om håret igår med. Sved som sjutton i hårbotten... hade en del sår. Den har varit torr på senaste tiden så det var väl därför. Har typ röda märken nu. Chemical burns typ :P

På fredag åker jag och Christopher till sthlm. Blir där över helgen.

Nu är jag sjukt trött så jag ska sova.
Och angående förra inlägget är allt fortf ett virrvarr av kaos och frågetecken så om jag inte är riktigt lika uppåt eller verkar tankspridd så är det pga det. Och vad det är går jag inte in på.

Anyhow...
Kudden kallar.

G'nite ;*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .