Wednesday 21 November 2012

And I will annoy you with every waking breath 'til you decide to wake up

Ligger i min säng och väntar.
Läst om hinduismen precis och har en Coheed and Cambria låt i huvudet.
Åt toast förut och har väldigt trötta ögon.
Min rygg är inte glad och jag känner för att sova.
Jag har en läxa i engelska till imorgon, skriva en insändare.
Ska leta upp uppgiften och göra den så kan jag ägna mig åt annat senare ikväll.
Duscha bl.a.
Har haft en nästan bortglömd känsla i magen de senaste dagarna, det gör mig ofokuserad. På gott och ont.
Jag får pengar på fredag, då ska jag lägga undan till en piercing. Ögonbrynet. Beställde hår i helgen också, det ska göras dreads. Fler svarta med även röda. Och en uppsättning till Stuffi också.
Längtar efter att få ha dreads igen, känner mig alltid så mycket snyggare då, speciellt i kombination med linser. Intressant att man bara är nöjd med sitt utseende när man är fake.

Jag spricker snart pga alla känslor inombords, men jag måste hålla dem för mig själv...


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .