Saturday 17 November 2012

Tainted love

Det är fucked up för tillfället, very much so. Finns egentligen inte så mycket att säga... allt är liksom på bristningsgränsen men ändå inget man talar högt om.

Om jag mår bra?

Jag vet inte. Faktiskt. Vissa stunder känns allt hopplöst och mörkt, men samtidigt känner jag en lycka inombords jag saknat länge. Anledningarna är inte nödvändiga att förtälja i denna stund.
Men att oroa sig för mig är onödigt i alla fall.

Längtar galet mycket efter imorgon, och jag tänker vara hemlighetsfull gällande varför. Just know I have my reasons :)

Är i Björnsholm en sväng. Skönt att komma ifrån kaoset vid namn Linköping (som jag förvisso älskar) en stund. Vilar ut ordentligt och bara är, något jag behövt ett tag nu.

Ska ta en lång dusch snart, låta varmvattnet skölja bort allt jobbigt och känna mig vid liv igen.

Får ta och väga mig också. Är väl ca 3 veckor sen sist nu. 4,5 månad av LCHF and still going strong ^^ hoppas det gått neråt (pun intended)!

Puss på er iaf, och extra kärlek till mina underbara vänner som ställer upp i vått o torrt - ni är de bästa man kan önska sig!

Bai


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .