Saturday 24 November 2012

Dumma hjärna

Har klarat mig oförskämt bra ifrån dagar då hjärnan vunnit över vad som faktiskt stirrar tillbaks i spegeln.
Men idag av alla dagar vill den inte ge sig.
Idag är en såndär "näe, ja e ful" (ja, jag citerade från sagan om saftkalaset) dag.
Försöker därför göra allt jag kan för att känna mig fin utöver där det ska sitta kläder... målat naglarna, lagt ansiktsmask o ska fixa hår o smink ordentligt.
Men jag känner på mig att det kommer gå åt helvete när jag ska hitta kläder att ha på mig.
Jeansen sitter på, o det blir nog dem, men sen ska man hitta nåt trevligt att ha på sig på överkroppen...
Köpte en ny mysig stickad tröja igår, men den är liksom... inte direkt vad man vill ha när det är fest...
Himla tragiska ilandsproblem alltså.

Jag skäms över mig själv som ens skriver om det här.

Usch, nu ska jag vara tragisk på andra ställen än Internet. Cya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .