Sunday 31 March 2013

LCHF update!

Att vara sjuk och försöka hålla sig till LCHF är inte det lättaste... Förutom att vi var på 25-årsfest igår (fet släktträff i princip) där det bjöds på tacopaj (och kladdkaka, vilket jag inte åt) så hade jag så ont i halsen på väg hem att jag kände att jag var tvungen att ha glass. Sagt och gjort, vi stannade vid Ica Maxi och jag köpte Häagen-Dazs... Gott utan tvekan, men knappast LCHF.

Anyhow, jag vägde mig när jag kom hit i fredags och vågen säger 94,4 kg. Jag var nere på 92 som minst (dock var det en annan våg, så jag vet inte om det stämde) men det går neråt i alla fall!
För ca 6 veckor sen, när jag var här senast, vägde jag nästan 98 och jag har väl gått på LCHF på riktigt i ca 5 veckor nu eller något sånt tror jag.

Är som sagt sjuk och tappar matlusten då. Vill mest ha skit, men jag försöker stå emot allt jag kan.
Förkyld som jag vet inte vad, halsen gör ont och huvudet är allmänt segt... Jag låter som en gammal whiskeykärring och snuvar och har mig.

Hoppas det går över snart!

Innan jag avslutar måste jag bara kasta lite skit på TV4... Nyhetsmorgon igår...
Det finns en rullande remsa i nederkant där det brukar stå korta nyhetsuppdateringar. Igår stod det, och jag skojar inte, "cycklister".

Enough said.
Cya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .