Wednesday 13 March 2013

Oväntat...

Fick en kommentar på ett inlägg som är fyra år gammalt... Hade ganska nyligen fyllt 17 och hade lagt upp egobilder från en dag då jag för en gångs skull kände mig snygg. Det hände i princip aldrig... Gör det inte nu heller men ändå!

Tänker på mycket idag. Vill inte gå in på vad men det är snurrigt i hjärnan. Fast det är inte ångestladdat, bara lite kaosigt. Funderar på olika val jag gjort, saker jag sagt... anyhow!
Idag fick jag en bröllopsinbjudan till Victor och Saaras bröllop i sommar! :D Känns rätt sjukt... Av mina barndomskompisar, de jag gått längst med i grundskolan, är det bara jag kvar som inte är gift. Haha. Eller alltså... Nu är det väl inte alla som är gifta, men de jag känt sen dagis typ. Det känns som jag är ensam kvar i alla fall!
Ska bli fint att se deras bröllop i alla fall. Är så glad för hans skull.
Victor var mitt allt under en lång period, han stöttade mig och lyssnade på alla mina problem, fanns där jämt och var bara en ängel helt enkelt. Är otroligt tacksam över att han fanns där. Känns trist att man tappar kontakten med människor som betytt så mycket, men det är väl så i livet... Hur som helst, vi har knappast glömt varann och det är väl huvudsaken :)

Stuffi sa imorse att det både syns och känns att jag har gått ner i vikt... Jag vet inte om det är så, men jag hoppas han har rätt :) LCHF går bra nu igen. Det var sjuuuukt svårt att komma igång, men efter att mamma hade varit här och handlat åt mig och hjälpt mig laga mat så har det rullat på. Ska tina räkor snart och göra något gott med dem... Haricot verts, spenat, lök, sparris, räkor, grädde och curry typ :D NOM!

Har för övrigt bestämt mig (eller ja, för ett tag sen egentligen, men har inte skrivit något om det) för att gå kvar på Valla ett år till. Bli klar med allt på riktigt och kanske slänga in matte b också, bara för att. Sen vet jag inte vad det blir... Fritidsledare har jag gått ifrån helt, det blir inte som jag vill liksom... Är sugen på mitt musikcafé igen men blir lite rädd när jag tänker på att starta eget och allt det innebär... Men vi får se. Det är långt kvar tills dess. Och först ska jag hinna roadtrippa genom Europa med mamma och pappa i en buss, så det är inte sååå bråttom :)

På lördag blir jag bjuden på date av min fina pojkvän :) vi ska äta först och sen gå på bio :D Oz i 3D (ingen av oss gillar 3D, men den går inte utan så vad ska man göra?) ska bli mysigt! Det är vår fjärde månadsdag då... Känns som det gått längre tid, samtidigt känns det som att vår första kyss var nyss... Haha :)

Jag är i alla fall glad och mår bra, så tummen upp för det!
Nu ska jag göra mat.

Älskling och jag för någon månad sen i Motala. Mys.
Pusshej :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .