Thursday 13 June 2013

Dålig dag!

Vet inte riktigt vad som hände...
Jag skulle gått på skolavslutningen idag, men jag lyckades vända på dygnet och var vaken till nästan 5 imorse :/ vaknade inte förrän efter 14 någon gång och var redan då på dåligt humör.
Har inte tränat idag, och har haft sjukt sockerbegär. Fattar inte var det kom ifrån. Kanske är det pms...
Vädret är trist också och jag är bara sjukt opepp på allt.

Har i alla fall fått min dos med socker nu då pappa köpte hem mums-mums. Det är förvånansvärt få kolhydrater i en sån, och de är söta som sjutton så det dämpar suget på ett bra sätt. Klämde självklart i mig två stycken på en gång typ, så nu mår jag lite illa och är en aning sockerhög.

Ska försöka ge mig på rullbandet trots allt, vet att endorfinerna gör mig lycklig.

Har slösat bort några timmar på att kolla på Best Ink och är nu löjligt sugen på att tatuera mig. Hoppas det blir av den här sommaren.

Bla bla bla, jag har inget vettigt att säga egentligen.

C ya.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .