Thursday 13 June 2013

Hehe

Så att... Världens suraste Bex bestämde sig för att hoppa på löpbandet till slut. Blev ett rätt intensivt 20mins pass. Kändes riktigt gött! Sen åt jag stekt fisk och gröna bönor. Nom.
Humöret vände ju rätt fort i alla fall, så jag vet vad jag kan göra om jag är tjurig... ;)

Nu tar jag det lugnt och kollar på Grimm, snart sett klart första säsongen. I like, I like.

Imorgon har jag inga planer vad jag vet... Får se ifall Stuffi kommer i helgen, hoppas på det! Men jag kör på och tränar precis som vanligt :)
Har lite ont i armbågslederna efter hantlarna dock, ska ta det lite lugnt med dem.

Utöver det är allt fint. Jag saknar min mentor och skolan. Lovet har precis börjat och jag vill redan tillbaks, bra där. Haha.

Aaanyhow... Ska göra mig i ordning för att sova, se klart Grimm och sen vända tillbaks dygnet! Är rätt trött, så jag tror inte det kommer att vara några större problem.

Pösshäj!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .