Thursday 7 May 2015

How do the sane go upright?

Somnade inte förrän 7 i morse typ, efter att mamma och pappa hade åkt till Kalmar. Allt gick bra där för övrigt, pappa fick komma hem nu på kvällen. So it's all good.
Min dag har bestått av att sova och gå ut med hunden i alla fall. Hade tänkt göra massa saker, men jag var helt slut, hade ont i huvudet och kunde inte riktigt vakna förrän sent på eftermiddagen. Är dock trött nu också, så jag ska strax sova.

Ska in till Västervik imorgon, införskaffa lite grejer inför en fotografering jag ska göra på lördag. Ska alltså ta bilderna, inte vara med på dem. Sedan ska jag träna, äntligen, och efter det vara i Gamleby till lördag förmiddag, då ska jag utföra fotograferandet samt åka in till Västervik igen för att fira min kusin som fyllde 25 nyligen. Efter det, tillbaka till Gamleby för resten av helgen. Blir en del flängande, haha!

Hoppas fotandet blir som jag har tänkt mig. Och att jag faktiskt hittar min kamera imorgon, annars blir det problematiskt. Alltid ute i sista minuten, that's how I roll.

Yes, blir inte mer än så den här gången.

Kthxbai.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .