Thursday 7 May 2015

You're fooling yourself

Intressant dag.
Sov alldeles för lite, sov igenom 5 samtal + ett alarm, vaknade plötsligt av mig själv (bara en kvart senare än tänkt), såg alla missade samtal, fick ett samtal medan jag kollade de missade och gjorde mig i ordning för jobb.
Åkte till Linköping, halvslumrade på tåget, på jobbet fick vi veta att en av tjejerna i gruppen ska flytta på måndag. Det var riktigt trist att höra, hon kommer vara saknad. Vår lilla solstråle. Blev ett bra musikpass i alla fall, två nya tjejer som jag tror kommer passa perfekt där. Fick skjuts till stationen efter jobbet, tog en ischai på Espresso House, tjuvlyssnade på en dejt som pågick i ett hörn, snubben konstaterade att om han någonsin fick en hund skulle han lära den shuffla. Tjejen kontrade med att hon skulle träna agility med hunden, killen svarade "agili...vaa?" sen pratade de om nördiga saker, som onlinespel. Haha. Mittemot mig, en bit bort, satt en snubbe med awesome dreads. Tror jag råkade stirra.
Tog tåget hem, en snubbe satte sig snett mittemot mig och jag kände mig iakttagen. När han skulle av i Gamleby klappade/slog han till mig på axeln och sa "Hejdå!", jag hade musik i öronen, så jag tog ut ena hörluren och sa "Va?", han upprepade sitt hejdå och jag förklarade att jag också skulle av... smått awkward.
Åkte hem, åt pasta, kollade på Never Mind the Buzzcocks och surfade runt i vanlig ordning.

Har hittills blivit anklagad för att posta en bild på BDB/DV i syfte att visa mina bröst (?), blivit kallad för en porrigare och bystigare version av Liv Tyler, samt fått det konstaterat av en tjej att hon "inte skulle banga" följt av en "*ler kaxigt*"... Weird place, internet.

Imorgon ska jag vara hundvakt hela dagen, yay.

Har för övrigt fått tillbaka ett sjukt irriterande tic som innebär att jag måste sträcka ut mina fingrar hela tiden, det är sjukt obekvämt annars. Gjorde så mycket i lågstadiet. Får damp dock, för jag får paroxysm i fingrarna av att jag spänner dem så mycket. :(

Bleh. Jag kan knappt skriva nu, får babbla mer en annan gång. Bai.

EDIT: Glömde, fick resultat på proverna de tog vid gyn.besöket. Allt är normalt. Linköping all over again.
På tal om Lkpg stinker det varmkorv när man går av bussen vid Farmek. Äckel-Scan ligger där. Vill spy varje gång typ. Okej. Så. Nu är jag klar. HEJDÅÅÅ.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .