Sunday 20 September 2015

Fullt upp...

Att gå från ledig sommar till något inbokat i princip varje dag känns jobbigt... Medveten om att andra människors liv ser ut såhär år ut och år in, men mitt gör inte det. Rädd att det ska bli för mycket i längden, men försöker låta sådana tankar bara rinna av mig. Hursomhelst, här har ni min kommande vecka:

Måndag:
DBT, möte med handläggare på försörjningsstöd, fika/säga hejdå till John och Mary, gym.
Tisdag:
Ge blod.
Onsdag:
Jobba i Linköping.
Torsdag:
Marknad i Gamleby, jobba i Västervik, gym.
Fredag:
DBT, gym.
Lördag:
Inget planerat.
Söndag:
Gym.

Utöver det här hoppas jag få ordning på hemmet någorlunda också... När jag ser det uppskrivet såhär ser det verkligen inte ut att vara mycket alls, men jag har så otroligt lite ork. Nu har det med nöd och näppe fungerat med DBTx2 + gym liksom, till det lägger vi på jobb två dagar (nej, det är inte hela dagar, men det tar all min kraft ändå). Vill klara av det här, och mer, egentligen. Men jag är van vid att det blir för mycket för mig och att jag måste välja bort något... Vi får se.

Känner mig som en whiny bitch nu.

Anyhow, blev väldigt glad över all pepp och uppmuntran i samband med mitt tidigare inlägg, så stort TACK allihop! Ni är underbara!

Nu ska jag duscha och sedan göra mig i ordning för att sova, ganska tidig morgon som gäller imorgon såååå... C ya! :)


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .