Thursday 17 September 2015

Progress!

Då ska vi se!
Tänker lägga in de nyaste bilderna här och ett kollage av de tidigare bilderna + en ny i slutet av inlägget! :)

När jag tagit bilder själv har det alltid blivit från en lite "snällare" vinkel (en aning uppifrån och med kroppen en aning bortvänd), men nu är det rakt framifrån och som jag faktiskt är.

Bestämde mig för att jag lika gärna kan dela bilder från olika vinklar, det har jag inte gjort tidigare så det kan vara svårt att jämföra, men oavsett vad bilderna visar så visar ändå vågen att jag gått ner, vilket är bra!



Alltid lika charmigt med valkar på ryggen! ...dat ass though...
Men utan dem syns min midja rätt tydligt i alla fall, den smalaste delen av mig, haha!

Just because I can.
Jag tror det hade gått att se större skillnad på mittenbilden och den nya ifall jag hade tagit föregående bilder i samma vinkel, men här har ni det i alla fall, det går långsammare än det skulle kunna göra, men jag är relativt nöjd i alla fall!
Sådär ja, det är ju helt klart stor skillnad på första och senaste bilden i alla fall, har mest tappat vid magen och en del i ansiktet, lite lår också kanske, ska försöka uppdatera med jämnare mellanrum framöver. Varannan månad kanske. Anyhow, det var allt för mig.

C ya! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .