Thursday 3 September 2015

Planer, planer och åter planer...

På vad?! (Haha, mina fingrar slant först och de första bokstäverna som skrevs var "ÖL"... undermedvetna som pratar kanske? Anyhow...)

Jo!
Mic och USB-studio, som sagt, funderar på att konvertera pojkvännens garderob till inspelningsplats... får se ifall han går med på det, om inte annat kan jag smyga in där med utrustningen ändå.

Men, just ikväll har jag fastnat helt för inredning av diverse slag. Vi har sagt att vi ska sy fodral till kuddarna i soffan, funderar dock på ifall det är smidigare att sy ett ett överdrag till hela skiten istället för enskilda fodral... Vet inte, kan inte sy, och tyg är dyrt! Men, något ska det nog bli. Vi har dessutom kommit fram till att vi vill hänga upp tyger längs väggarna i sovrummet då tapeten bara är äcklig, dessutom blir det mycket mysigare. Har hittat många fina överkast, och vet att det finns hur mycket som helst i form av väggtyger, gärna med orientalisk feeling, eller afrikansk. Hippie och mys i alla fall! Har utöver detta även hittat prydnadsgrejer som ljusstakar och olika krokar/upphängningsanordningar. Pengar pengar pengar. Ska se om jag kan fynda saker på second hand först och främst, men jag har mina onlineönskelistor också!

I hörnet mittemot Johnnys datorhörn ska jag ha ett skrivbord/sminkhörna/whatever, i alla fall, måste leta hörnskrivbord på second hand också. Får ta en tur snart känner jag, det blir bra att sysselsätta mig med i höst. Och jag får väl ge mig på att sy, med hjälp av mor, så blir det säkert awesome!

Är superpepp to say the least!

Meeeen, nu ska vi sova, så jag får babbla mer en annan gång.

BYE! :D

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .