Wednesday 13 January 2016

ProCrastinator

Det där med bilder, ja! Får bli ikväll, när grabben som snarkar bredvid mig kan ställa upp som fotograf.

Idag har jag varit och givit blod. Alltid lika kul! Man kommer dit, svarar på frågor, ligger ned i en brits, blir tömd på 4,5 dl, sedan får man saft och vips så är dagens goda gärning utförd! OCH man får med sig 4 par awesome strumpor (om man nu väljer det) också! :D
Igår var jag hos tandläkaren. De fick bedöva mig 5-6 gånger. Inte kul. Tänker inte säga mer om det än så...
Imorgon ska vi in till Västervik igen, då är det Johnnys tur att ha möte inbokat. Och efter det ska vi till Willy:s för billigt kaffe bl.a.

Resten av dagen tänker jag dega, äta mat, förhoppningsvis kolla på Black Books och som sagt fixa progressbilder.

Har lyckats vända dygnet åt alla möjliga håll, men ska försöka hålla mig vaken till ikväll i alla fall.

På återseende gullungar! :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .