Wednesday 8 October 2008

hej sjuka, röda värld...


mammas dator btw..därav den konstiga bilden på mig, i england....heh...

än en gång ligger ja hemma o e sjuk.
folk fattar inte riktigt, o ja kan väl inte påstå att ja gör de heller...

pappa gör kyckligburgare till mig nu. aptiten e iaf där...
förkyld o febrig, om nån undrar...

bambi ringde mig förut :) vi prata nästan 40 minuter ^^ saknat honom <3<3<3

dansat de 2 senaste dagarna me hannah o alexandra... får se hur de blir me den dansen...men hoppas på de bästa :)

borås blir de den 27e eventuellt, o kommer hem den 1a (pappas fdag...även anthony kiedis :D:D ;) <3 höhö)

sen helgen efter de ska man hinna me 2 fester :O :S men, jao... ^^ me emosarna blir de nog halloween stuk ^^ har inte tänkt så mkt på den andra... känner mig värsta dissig... hamnar allt längre ifrån mina gamla vänner... ja älskar dom lika mkt som förr, men, de verkar kanske inte så...

ja som va duktig o börja jogga... förra måndagen va de sist.. usch :( men, ja kan inte pressa mig sj så mk när ja e sjuk :( va borta torsdagen förra veckan, inte ens börjat på samhällen som ja missa idag :S ja MÅSTE få tag i alla mina lärare o förklara hur de e o att ja kmr behöva mer hjälp än ja frågar om :S annars skiter sig skolan igen...o ja hamnar allt mer i pappas fotspår...

just de...skolan...john bauer e uppköpt av danskar? wtf..? oO

folk runtomkring mig mår allt sämre, o ja vill finnas där för dom allihop... samtidigt håller ja på att förintas (överdriver men ändå) o ja vet varken ut eller in...

sant, mkt sitter i huvet...men, när man inte sj vågar öppna huvet o få ordning där.. va gör man då?

går till BUP -_-

äh. får se hur de e på fredag... 8-)

bröllop på lördag :D de blir kul..
lighthouse ikväll, får se...men, ja vill. som vanligt...

jaja, ska återgå till min mat nu.

puss, hej.

2 comments:

  1. Krya på dig Bex! I miss you you know :'/

    JAAAA EMOFEST!!! <333333 WIIIEEE Annie glad :)

    KRAM

    ReplyDelete
  2. oo va ja tycker synd om dig! asså att du är sjuk hela tiden! du får ta o bli frisk nån gång unge! bryr mig om dig och tänker på dig!

    (kom ihåg altenativet jag erbjöd ;))

    massa kramar till dig!!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .