Sunday 12 October 2008

min söndag, hittills...

....pappa väckte mig vid 8 o frågade om ja skulle upp då för o gå på möte... en oerhört trött bexy (pga seeeeen kväll/natt) skakade lite på huvet o somna om....som om hon ens vaknat? x'D ren reflex... ^^ sen, runt.. 11 kanske?? började hunden få damp o hoppade upp på handtagen på dörrarna för o öppna... en arg o trött bexy skällde ut henne, gick o somnade om... 5 minuter senare samma sak....men hunden lyckades den här gången...o bexy orkade inte bry sig så hon gick o somna om...igen...ca 1 kom föräldrar hem o väckte bexy....som inte reagerade o sov ett tag till... ^^ dvs typ 10 minuter x) eller nåt liknande... sen tog bexy på sig sina 10cm klackar o gick ut i vardagsrummet, efter att besökt mamma i köket o känt sig lång.. ^^ sen dess har bexy suttit framför tvn i klackarna...som hon fick mamma att låna ett tag... o haft allmänt obehag i fötterna x) sen satte hon sig här o skrev det ni precis läst.... cooooooolt ;D

igår såg hon exorcisten: begynneslen o blev besviken... BOOORIIIING!

ska typ träffa fölk sen....typ pizza....(eller inte) o typ film...hos teo...typ :P

ska nu kolla extrem överlevnad :D discovery ftw ;D

pöss hej, vego-pastej ;)

2 comments:

  1. Åååh, vego-pastej, vad bra att du tänkte på mig! (det där rimmade >.<)

    Jag vill se dig i så höga klackar! Jäklars vad lång du måste bli! :O

    Jaaa, Discovery ftw, speciellt Mythbusters! xD

    ReplyDelete
  2. Wow, det där kan bli en väldigt cool film och så fattar man allt i slutet lixom! eller inte...
    Jag väntar på att du ska äta pizza nån dag bexy =)

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .