Saturday 18 October 2008

"I don't know how to dance...But you have to lose yourself!"

gah. hata hata hata hata hata hata hata hata! >_<

min skitsämsta självbild förstör ännu en lördag. spelar ingen roll vad ni säger, jag måste se det själv för att ens kunna tänka på att ändra på mig ._.

igår va de helt underbart :') josie, elin, emma o besa va me oxå :D så himla nice. de va gutt...

hm, vene va som händer idag... e iaf avbokad för allt, de e ju möte ikväll oxå, men ja mår inte bra....alls....tror ja behöver va för mig sj... USCH VA JA HATAR DE HÄR :'(


ja e instängd i mig sj...o de dödar mig.

förlåt.

2 comments:

  1. Förlåt för jag inte kan hjälpa dig genom det här och göra allt bra... Men jag hoppas du mår bättre snart igen <3 Du är en av de finaste personerna jag pratat med :) Jag hoppas jag får träffa dig inom en snar framtid din lilla korv <3

    ReplyDelete
  2. saknade dig på festen ju :(
    ditt namn stod på kortet iaf :) ses väl på repet kanske?

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .