Thursday 16 October 2008

pshyeah ^^


sooo....pic from englaaaand, and i look soo happy...no? ;)


hey där :)


igår åkte ja in till bup (inte skolan, för ja e fortf sjuk massor men har en plan....dock skulle den innebära att ja inte träffar mina emos...lika mkt... hm...) de.. gick väl bra typ...eller, ahh...ja vet inte. ibland känns de som att ja inte kmr framåt...tvärtom ist... :/ men, ja känner mig inte lika hatisk nu. mot mig alltså. ska försöka behandla mig bra... men de e så svårt när ja innerst inne verkligen avskyr mig sj. men, de typ... "försvinner" ibland, som igår... så, ja står ut nu. vill inte skada mig mer, vill inte må dåligt...


skulle ja behandla en annan människa så som ja behandlar mig sj skulle de va tortyr. TORTYR. tänk om nån annan gjorde de ja gör mot mig, mot mig? (weird mening) shit.


de e en tankeställare lix... men, ja tror de kmr bli bra. tack för ert stöd <3


va på lighthouse igår :) de va mys :D spec efteråt ;D haha! pusspåmusiklyssnandenära:)


hm, ska dansa idag e de tänkt :S måste ... så får käka piller o ta iu me sjukdom sen >_<


imorn e de möte...pingst ^^ sen på lördag ska vi (ett gäng) på inflyttningsfest i linköping, hos samuel...o miriam :) wiie


söndag....hmmmm....bandrep <3


sitter o kollar topmodel nu :)


men iaf.. tack för er kärlek. puss på er allihop :*

3 comments:

  1. Jag har hört nånstans att man ska må bra av närhet^^ Men passa dig; jag bits faktist på riktig, fråga min klass.

    Det är svårt att förstå var all avsky kan komma från för en simpel ung man som jag^^ Men det kanske du vet, eller kommer få reda på... Let me know if there's something I can do, säg till om du vill träffas o så. Fast det vill du typ jämt utan att du säger nåt x)

    ReplyDelete
  2. Förstår hur du känner, även fast jag aldrig hatat mig själv tillräckligt för att skada mig själv, hoppas du mår bättre någon dag, för det är du värd Bexy <3 och jag tror på dig.

    ReplyDelete
  3. Puss Bex <3 Kommer att sakna dig :( men om din plan gör det lättare för dig så säger jag "lycka till" :)

    KRAM

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .