Tuesday 28 July 2009

ensam hemma, och allt som hänt hittills sen sist ^^

yes box, är ensam hemma...
mamma och pappa stack iväg idag med husvagnen till Uppsala.

dom kommer hem på fredag, så jag är mer eller mindre fast här ute ^^ har dock hittat en massa skivor osv jag inte lyssnat på på länge, så det kanske blir några dagar av bara musik för min del.
musik, tankar, cyklande, msn och mig.

Öland är över, för i år... blev inte alls som nån av oss hade väntat det tror jag... :S
jag blev sjuk och kunde inte umgås alls så mycket som jag ville... Stefani var ledare och hade nästan ingen fritid alls...
Och.. My åkte hem på fredagen, så.. det gjorde vi med.
Tiden vi fick tillsammans var underbar, ofc och vi har gjort upp planer så det är lugnt. Bara lite trist att det inte blev så bra som det var förr... varför ska framtiden innebära förändringar till det sämre jämt? :O hm. visst, kanske har dykt upp en massa bra också, men kan inte det man älskade och tyckte var bra DÅ vara bra nu med?? plz! :(

aja, fredagskvällen betydde fest i vvik på en gång! ^^ fira tillan o dorina som nu är 17 ;) och det var sååå kul att träffa folk från klassen igen :'D saknat dom massor, o dom hade visst saknat mig med x) haha. söta barn det där :) dom gör att skolstarten inte känns hemsk alls faktiskt ;) så puss på't! :D

lördagen betydde fest (igen) i vimmerby! plockade upp ronny o sen satte vi oss på bussen dit... där möttes man av en betty och sen hem till henne då. hanna och robert var där med och efter en stund dök kevin, aläx, fridah, hannah, ken och tommie upp ;D party party! ... som började myycket bättre än det slutade :S men... det ordnar sig nog. hoppas jag >_<

folk sov lite här o var, men västervikarna tog bussen hem tsm iaf (jag räknade in mig sj där :P haha) sen gick jag, kevin o ronny till kvantum... jag failade stort och lyckades ramla ihop utanför affären o sådär.. haha men iaf..
sen blev det kevins place ett tag. vi kollade på natt på museet. den första... som jag sett innan men aja.. o sen blev allt segt... sen kom mandis... o sen drog ronny.. o sen mådde ja inte bra. så mamma kom o hämtade mig... hem typ.. äta.. o sen sov jag nån gång xD haha.

måndag...! blev typ duscha, fixa, o sen få besök av victor :D några timmar med musiksnack, som vanligt när det gäller oss typ x) haha.
inte mycket annat hände...

idag drog mamma o pappa då, så jag är ensam hemma och njuter av musiken, och sånt..

får se vad kvällen innehåller... men nu är bloggen tråkigt uppdaterad... bloggar känns inte så kul längre, eller ok, undantag för en musikblogg jag nördigt följer ^^ haha.

finns på mobilen iaf, eller på msn... eller på hemtelefonen.. o numret står på min msn ;)

puss på er och.. ha det fint i sommarvädret ;)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .