Friday 17 July 2009

....life's a bath....

NWLM <3


Idag... var jag i vimmerby ^^
åkte till blackstad och åkte sen med annie till betty :D
där var även robert och hanna ^^
feeeeest :D
andres dissade och var i sthlm!?
...sen kom kevin och frida och en till hanna :D
ännu mer fest xD
sen var jag tvungen att vara tråkig och åka hem med bussen :(
mamma hämtade mig.
och nu är jag hemma x)
hahaha, väldigt kortfattat.
var iaf askul :D
så massa tack till er :*
får göra om det snart ^^

imorn är det EC träff i vvik ^^
så det blir packa packa packa ikväll (inför öland alltså) och sen åka till vvik imorn, får se om jag hjälper till med att handla eller drar direkt till EC .. :P Sen efter det ska vi hem till kevin, ett gäng. Får se vilka det blir :)

seeeeen
ääääär
deeeet
ÖLAND 09 !!!!!!!!!!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG :'D

ska bli så sjukt underbart :') längtar! <333333333333 är borta en vecka, sen är jag anträffbar om nån vill ^^ ska försöka ta mig till jkpg/borås innan skolan börjar igen också >_<

england i september, vilket jag tjatat om en del xD haha!

aja, ville bara uppdatera lite, inget speciellt x)

finns ett asbra citat ur boken scar tissue, men jag minns det inte just nu. så det tar jag nån annan gång, när jag är på filosofiskt humör ^^

puss på er :) <3

1 comment:

  1. Det var kuuuuul! Synd bara på bussen som går som den gör. >_< IGENIGENIGEN nån dag! ^^ <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .