Friday 31 July 2009

hey...

ensam hemma i några dagar har resulterat i....
en hel del musiklyssnande xD
hittade en massa cdskivor från förr, och min rhcp samling :D
underbart! ^^

det som lyssnats på har varit 4 non blondes, cher, lite nordman o heroes del silencio...
och självklart rhcp!

one hot minute blev det som fick snurra igång först...
sen var det en hel del spotify emellan..

men idag har det blivit uplift mofo party plan och just nu... mothers milk! ^^

i onsdags kom ronny hit :)
jag var i stort behov av sällskap och han ställde upp så vi låg i min säng och kollade på alla 5 Saw filmerna ^^ var mys.
6an kommer i oktober :D nice nice!
för övrigt längtar jag tills han flyttar hit, så jag har nån att trakassera sönder ;)

var/är dock sjuk...
åkt på en rejäl förkylning, tror jag iaf.
halsen gör ont, huvudet med, och nacken... dessutom hostar jag en del... så, jag får nog ta det lugnt i några dagar...

men att bo själv klarar jag nog ganska bra :O
får lära mig laga lite fler rätter bara.

tagit hand om både hunden och 2 katter.
på tal om det har vi fått tillökning :D

natten till idag valpade den lilla gråa mjau-maskinen ^_^
3 ungar, men en var dödfödd. inte utvecklad ordentligt, så den hade förmodligen en annan pappa. funderade på om det var Fugazi som varit på Princess... kattungen var nämligen svart.. men iaf har vi 2 små söta grå/vita ungar :D
eller ja, en är gråvit och en är grå vit och röd. Så det är förmodligen en kille och en tjej ^^ eller, ja... den sköldpaddsfärgade är iaf en tjej :P hankatter kan inte ha mer än 2 färger... haha, dåligt. fail-killar :D ;)

det är relativt städat i huset med... lite disk bara, men jag orkar verkligen inte göra nåt åt det just nu ....

igår var jag dum nog och försökte mig på att cykla till gby... :P jag kom lite mer än halvvägs till Lofta typ. sen var jag tvungen att vända.. växlarna slutade fungera och det är en aaaaaslång uppförsbacke där. inte brant alls, men den tog slut på mig :S ingen kondition alls... T___T
ska fixa till cykeln och börja cykla mer iaf.

tror det är det enda mina knän pallar ändå...
men jag vill desperat börja dansa igen :/

funderar på att investera i en såndär hybridcykel... de verkar intressanta.

mamma och pappa kommer hem om typ en halvtimme iaf, så jag slipper vara själv xD haha.
nej men det har gått bra :)

vet dock att när jag flyttar in i nåt eget kommer jag lite halvt tvinga folk att vara sociala där... x) när jag inte är ensamvarg är jag oerhört beroende av människor, så.. ja.. ^^

gick och la mig tidigt imorse... klockan var typ 5... så jag tog ut hunden en sista sväng.. och somnade sen. vaknade av att telefonen ringde... fast jag har californication som ringsignal så det gör inte såå mycket att vakna på det sättet ^^

folket ska fira jonathan idag, som fyller 20 :O omg...
skulle gärna joinat, men känner att jag är för sjuk :(

hittat en massa skojigt på kawaii-desgin.com som ska beställas när det finns pengar till det :P kommer förmodligen hitta en hel del i england i september också, så... ^^
åhhh längtar så himla mycket :'D

näe, ska ta o plocka undan lite ändå. vet själv hur irriterande det är att komma hem till ett ostädat rum t.ex... blä! x)

är det nån som vill hitta på nåt nån dag så finns jag på mobilen, och antagligen på msn ;P

<3 pusshej!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .